Read more: Akal VS Emosi: Tukar icon blogger ke icon anda[FAVICON]

mr. & mrs. T saya.. :)

Raya??

Assalamualaikum...:)

Pejam celik pejam celik...x sedar da hampir sebulan kite pose...
Ramadhan tahun ni terasa lain...sbb selama ak tinggal ngn arwah atok selama 4 thun, kali ni 1st time berpuasa n beraya tanpa arwah atok...

Atok n Nenek yg sntisa di sisi atok..
AL-Fatehah untuk arwah atok
x dapat bayangkan macam mana pagi raya nanti...
Mesti shahdu je....mana x nya...selalunya pas sembahyang raya aku ngn sedara2, makcik pakcik aku da beratur panjang kat depan arwah mintak ampun, mintak maaf, mintak duit raya...
Mase mintak ampun mintak maaf la nak meleleh2 air mata... x mintak pun air mata tu kua..dy nk kua sndri..hek..
tp peliknya...time dapat duit raya...masing2 sengih memanjang...
kalau nak tw...arwah atok bg je kt sume wit raya, x kire umur, besar, panjang...segala mkcik pkcik dpt...tp, sorg RM2 jela..hehe...2 yg best...skdr suke2..meriah ckit pg raya...

Tp tahun ni... xtw la cmne....
persiapan raya pun wat ala kadar je....biskut raya pun mama x beli lg..padahal 3 hari lg da nak raya...nk raya tp cm xraya...
Aku plak x ade baju raya lg...ade sepasang je....2 pun org belikan...he3..yg beli sndri mmg xade la...kasut raya pun xada...Kamil kata pakai seliper jepun je...ok fine..mmg raya t aku pakai seliper jepun je...
cantik jgk seliper2 ni..hehe..cnfrm..raye pakai seliper

1 lg aku x rasa pun cuti raya yg hanya 5 hari ni cam raya...sbb keje cuti raya ni byk gler..ngn web page, assgnment 9 assay secara handwriting..tutorial Financial Analysis, mmg x sempat la nk wt...hbs je cuti raya..berderet2 test plak dlm mase sminggu..hmmm...x tw la cmne t...
aku takot jd gler sbb stress je..ha3..

Em, lg 1, nak balik Arau t pun jd masalah gak...dilema antara dari IPOH or DUTA..
kalau lambat decide mmg ak x ade tiket balik Arau 2 la jwb'y...hmmm...




k.la...ape-ape pun raye ni mmg x sama ngn raya2 sebelum ni..huhu..
Tata~~~

1 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...